.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار ساري با تجهيزات امدادي راهي بهشهرشد


عبوري با چند اكيپ امدادي حامل پيام همدردي مردم ساري با حادثه ديدگان سيل اخير عازم بهشهر خواهد بود.
به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني شهرداري ساري در پي بارندگي شديد اخير در مازندران و مشكلات ايجاد شده براي شهروندان فهيم بهشهري و به منظور حس نوعدوستي و تعامل با مجموعه مديريت شهري اكيپي 50 نفره از شهرداري ساري در معيت مهندس عبوري شهردار ساري مجهز به تجهيزات كامل جهت كمك به مردم آسيب ديده از حادثه سيل بهشهر شتافتند .
مهدي عبوري لحظاتي قبل از اعزام هئيت به بهشهر در گفت و گويي با پايگاه اطلاع رساني شهرداري ساري گفت:به منظور همدردي مردم ساري با افراد آسيب ديده ناشي از سيلاب اخير اكيپ 50 نفره راهي شهرستان بهشهر هستيم تا با بسيج امكانات بتوانيم در حد وسع و توان خود مشكلي را مرتفع سازيم شهردار ساري افزود اين هئيت با تجهيزاتي شامل 50 موتور پمپ2 ماشين آتش نشاني 2 عدد لودر و تعدادي لجن كش و كف كش خواهد بود.
اتوبوس شهرداري ساري و اعضا ستاد مقابله با بحران و سيل شهرداري ساري لحظاتي پيش ساري را به مقصد بهشهر ترك نمودند اخبار تكميلي متعاقباً اعلام مي گردد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صفرعلی 24 مهر 1391
خسته نباشن؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
سيد بهرام معصومي فر 24 مهر 1391
شهردارساري خداقوت احسنت به اين همت والاي شما قابل توجه ديگر مسئولين محترم خواهش ميكنيم به داد مردم برسيدسيد بهرام معصومي فر
تقوی 24 مهر 1391
خدا هزاردستان را برای ما نگهدارد
نا شناس 24 مهر 1391
الان که شهر آباد شد !!!!؟ کجا !!!احتمالا وزیران هم می ایند !
نا شناس 24 مهر 1391
آقاي عبوري ممنون
سید 25 مهر 1391
ای ول ؟ آقای عبوری اول خانه بعد مسجد ( چراغی که به خانه رواست ، به مسجد حرام است ) آقای عبوری اگر ممکن است به اتفاق اعضای شورای شهر اول به ساری برسید بعد جاهای دیگر . مردم از حرکات نمادین به تنگ آمده اند. ما که گفتیم اما.........اما کو گوش شنوا !!!!!!
محمدي 25 مهر 1391
با عرض سلام و خدا قوت خدمت شهردار مخلص و تلاشگر : ما شاهد زحمات و تلاشهاي آقاي عبوري در اين مدت كوتاه در حوزه شهر ساري بوده ايم. خواستم خواهشي هم داشته باشم آن اينكه شهر جديد پايين هولار از توابع شهرستان ساري نيز در اين بارندگي دچار خسارت و آسيب شده است كه انشا ا... توجهي به آن هم بشود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.